⭕️سیستمهای امنیتی کشنده اسکانیا.


✔️✔️طراحی شده برای تضمین ایمنی در جاده.

با استناد به چندین پژوهش، طراحی و آزمایش کامل، خودروهای اسکانیا ثابت کرده‌اند که به طور استثنایی ایمن هستند. اسکانیا ایمنی مبتکرانه و سیستم‌های پشتیبانی را در خودروهایش به نهایت خود رسانده است.

الکولاک (سیستم ایمنی تشخیص الکل)

رانندگان متعهد موجب کاهش میزان مرگ و میر می‌شوند

تعداد روز افزونی از کاربران و ارهای سیستم‌های حمل‌و‌نقل، خواهان بررسی هوشیاری رانندگان در تمام فرایند کار هستند. این خواسته به حق است؛ چرا که بروز حادثه در صورت عدم هوشیاری حین رانندگی هزینه‌های هنگفتی را در پی دارد. رانندگان متعهد موجب کاهش میزان مرگ و میر می‌شوند.

اسکانیا جهت سهولت نصب دستگاه مورد نظر، الکولاک را در کارخانه تولید و نصب می‌کند. الکولاک راننده را موظف می‌کند هنگام استارت زدن در دهانه دستگاه بدمد. اگر بازدم راننده حاوی الکل باشد، الکولاک استارت را مسدود می‌کند. به منظور مطابقت با قوانین و مقررات محلی، هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از الکولاک وجود ندارد.

سیستم ترمز الکترونیکی (EBS)

با EBS (سیستم ترمز الکترونیکی) اسکانیا، شما بیشترین کنترل را روی ترمزهای خود دارید. این سیستم با وجود به کارگیری سریع، به طور آنی و متناسب با فشار پدال عمل می‌کند و رها می‌شود. از آن جایی که رها شدن آنی و هم‌زمان ترمز باعث غلبه بر نیروی "اصطکاک ترمز" می‌شود، سیستم ترمز الکترونیکی در مصرف سوخت هم صرفه‌جویی می‌کند. اصطکاک ترمز زمانی تولید می‌شود که رها شدن ترمز از روی بعضی از محورها با تأخیر لحظه‌ای صورت می‌گیرد (واکنش سیستم ترمز پنوماتیکی قدیمی از فعال سازی سیستم ترمز الکترونیکی کندتر است). EBS پایداری خودرو را در تمام شرایط بهبود می‌بخشد و از فشارهای بیهوده حین ترمزهای اضطراری می‌کاهد. واکنش آنی و متعادل و پایدار حتی با پیچیده‌ترین سیستم‌های ترمز پنوماتیکی هم میسر نمی‌شود.

واکنش آنی و حداکثر پایداری

برنامه پایداری الکترونیکی (ESP)

پشتیبانی از راننده در شرایط دشوار

بعضی مواقع شرایط اضطراری یا سرعت نامناسب می‌تواند منجر به ناپایداری خودرو شود. این شرایط خصوصاً برای ترکیب‌های کشنده - یدک‌کش خطرناک است زیرا یک لحظه خارج شدن کنترل از دست راننده فاجعه‌آمیز بوده و عواقب پرهزینه‌ای دارد.


متخصصین خودرو ترمز ,سیستم ,اسکانیا ,الکترونیکی ,می‌کند ,الکولاک ,سیستم ترمز ,ترمز الکترونیکی ,ترمز پنوماتیکی ,اصطکاک ترمز ,کاهش میزان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کرونا ویروس آموزش اکسل ویژه حسابداری کسب درآمد از اینترنت کتابز هیپ هاپی شو ورجا شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب